Fri frakt over 999,-|Hjemlevering 99,-

Kjøp og leveringsvilkår

Kjøp og leveringsvilkår
Ved å gjennomføre et kjøp på www.mostuelillestrom.no inngås det en avtale mellom selger Mostue Lillestrøm AS (983 501 877) og deg som kjøper. Mostue Lillestrøm inngår ikke avtaler med mindreårige uten foresattes samtykke. Bindende kjøpsavtale kan kun inngås med personer over 15 år, og det kan ikke inngås kredittkjøpsavtaler eller på annen måte betaling som innebærer at den mindreårige stifter gjeld.

Priser på varer er oppgitt inklusive merverdiavgift. I handlevognen vises totalprisen inklusive alle avgifter, moms, frakt og eventuelle betalingsgebyr.

Betaling
Du kan betale med Visa, Mastercard eller Vipps. Du kan også betale med faktura eller dele opp betalingen med Klarna. Vi sender ordrebekreftelse til deg på e-post. 

Frakt og levering 
Vi benytter Bring som fraktleverandør. Leveringstiden er normalt 1-4 virkedager etter at pakken er sendt. 

Pakke til hentested
Det er fri frakt på alle bestillinger over 999,- Pakken blir sendt til nærmeste hentested. Sporingsnummer på pakken vil bli sendt til deg på e-post. Du vil motta sms og/eller mail når sendingen er ankommet postkontoret. 

Pakke levert hjem
Du kan velge å få levert pakken hjem på døren. Fast pris for hjemlevering er 99,- Pakken kan spores og leveres hjem til deg mellom 08-17 eller 15-22 avhengig av ditt postnummer. Du vil bli varslet før levering. 

Hente i butikk
Det er gratis å hente varene i butikk. Du vil få beskjed når pakken er klar til henting. Ta med bekreftelse av din ordre ved henting i butikk. Legitimasjon må også fremvises. 

Hvis pakken din blir sendt til et utleveringssted, må pakken hentes innen 14 dager, ellers returneres den. Du må hente pakken din selv om du skal benytte deg av angreretten. Uavhentede pakker vil bli belastet med et gebyr på 249,- Bestillinger som skal hentes i butikken må også hentes innen 14 dager.

Vi tilbyr kun levering i Norge.

Retur og bytte  
Du har 14 dagers angrerett (retur og bytterett) fra du har mottatt varen. Hvis du ønsker å benytte deg av angreretten kan du sende oss utfylt angrerettskjema, eller du kan sende oss en e-post til kundeservice@mostue-lillestrom.no. Vi sender angrerettskjema på e-post til deg. Pakken må sendes tilbake innen 14 dager etter du mottok varen. Varen må være i samme forfatning som da du mottok den. Varen returneres til Mostue Lillestrøm AS, Storgata 26, 2000 Lillestrøm. Vi oppfordrer til å benytte forsendelse med sporingsnummer. Varer kan også returneres i butikk, men ingen refusjon vil skje i butikk.

Refusjon skjer med samme betalingsmåte som ble benyttet da kjøpet ble gjennomført. Tilbakebetaling skjer innen 14 dager fra vi fikk beskjed om at du ønsket å benytte deg av angreretten. Dersom du har benyttet Klarna som betalingsmåte må Klarna kontaktes ved tilbakebetaling.

Du betaler selv kostnader i forbindelse med retur av varen. Det er gratis å returnere i butikk.

NB! Utvidet angrerett i forbindelse med julen 2020. Angreretten gjelder t.o.m. 31/12. Gjelder ikke salgsvarer. 

Reklamasjon
Reklamasjon gis ved feil eller mangler på varen. Dersom du ønsker å reklamere på en vare, trenger vi ordrebekreftelse eller kvittering på kjøpet. Du kan levere reklamasjonen i vår butikk, eller sende oss en e-post med bilde av varen, slik at vi kan avgjøre om vi trenger å få varen tilsendt. Vi dekker kostnader ved retur av reklamasjoner. 

Reklamasjonsfristen er innen rimelig tid, og en absolutt frist på 2-5 år. Denne fristen for å reklamere kan aldri være kortere enn to måneder fra det tidspunkt da du oppdaget mangelen. Reklamasjonen må senest skje to år etter du overtok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig mye lengre, er fristen for å reklamere fem år. Dersom du ønsker å melde inn en reklamasjon eller har spørsmål knyttet til reklamasjoner kan du kontakte oss på e-post kundeservice@mostue-lillestrom.no. 

Vi tar følgende forbehold
Vi forbeholder oss retten til å heve et kjøp uten grunn. Vi tar også forbehold om at varer kan være utsolgt selv om de står som tilgjengelig i nettbutikken, at farger kan avvike noe fra virkeligheten, at det kan oppstå tekniske feil, og skrivefeil.

Kommunikasjon
Ved å godta våre kjøps-og leveringsvilkår vil du også tillate oss å kommunisere med deg i etterkant. Vi kan kontakte deg via e-post eller telefon angående din ordre.