Kjøp og leveringsvilkår
Betaling
Du kan betale med Visa, Mastercard eller Vipps. Du kan også betale med faktura eller dele opp betalingen med Klarna. Vi sender ordrebekreftelse til deg på e-post.
Frakt og levering
Vi tilbyr levering med Bring eller hent i butikk.
Det er gratis å hente i butikk. Du vil bli varslet når bestillingen din er klar for henting. Når du henter i butikk må du vise frem bestillingsbekreftelse og legitimasjon.
Når du handler hos oss får du tilsendt bestillingen din for fast frakt på 50 kr. Bestillingen din blir sendt til nærmeste utleveringssted. Med denne forsendelsen kan du spore bestillingen din underveis. Du vil motta sms og/eller mail når bestillingen din er ankommet utleveringsstedet.
Bestillingen din vil bli levert hjem til deg, på dagtid mellom 08-17 eller på kveldstid mellom 17-21 (byer og tettsteder). Du vil få beskjed om forventet utleveringsdag.
Hvis det ikke har vært mulig å levere bestillingen hjem til deg vil den bli sendt videre til nærmeste utleveringssted.
Vi tilbyr gratis gaveinnpakning av alle gaver. Huk av for «ønsker gratis gaveinnpakning» når du kommer til handlekurven. Hvis du ønsker at vi pakker inn flere enn én må du legge til det antallet gaveinnpakninger som du ønsker.
Vi tilbyr kun levering i Norge.
Du har 14 dagers angrerett fra du har mottatt varen. Send oss en e-post til kundeservice@mostue-lillestrom.no hvis du ønsker å benytte deg av angreretten slik at vi kan sende deg en returseddel på e-post. Du betaler selv kostnader i forbindelse med retur av varen, og vi trekker kun 99,- i portokostnad når vi refunderer bestillingen din. Hvis du skal returnere en reklamasjon eller du skal bytte størrelse vil du ikke bli belastet for porto, såfremt vi har størrelsen på lager. Lever returen til nærmeste Posten/Bring utleveringssted. Det er gratis å returnere i butikk. Ved bruk av angreretten må varen være i samme stand som da du mottok den, det betyr at den må være ubrukt, og merkelapper må ikke være fjernet. Angreretten gjelder ikke varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt slik som øredobber, strømpebukser, undertøy og lignende.
Refusjon
Refusjon skjer med samme betalingsmåte som ble benyttet da kjøpet ble gjennomført.
Reklamasjon gis ved feil eller mangler på varen. Dersom du ønsker å reklamere på en vare, trenger vi ordrebekreftelse eller kvittering på kjøpet. Du kan levere reklamasjonen i vår butikk, eller sende oss en e-post med bilde av varen, slik at vi kan avgjøre om vi trenger å få varen tilsendt. Vi dekker kostnader ved retur av reklamasjoner.
Vi forbeholder oss retten til å heve et kjøp uten grunn. Vi tar også forbehold om at varer kan være utsolgt selv om de står som tilgjengelig i nettbutikken, at farger kan avvike noe fra virkeligheten, at det kan oppstå tekniske feil, og skrivefeil.
Ved å godta våre kjøps-og leveringsvilkår vil du også tillate oss å kommunisere med deg i etterkant. Vi kan kontakte deg via e-post eller telefon angående din ordre.