Kjøp og leveringsvilkår

Ved å gjennomføre et kjøp på www.mostuelillestrom.no inngås det en avtale mellom selger Mostue Lillestrøm AS (983 501 877) og deg som kjøper. Mostue Lillestrøm inngår ikke avtaler med mindreårige uten foresattes samtykke. Bindende kjøpsavtale kan kun inngås med personer over 15 år, og det kan ikke inngås kredittkjøpsavtaler eller på annen måte betaling som innebærer at den mindreårige stifter gjeld.

Priser på varer er oppgitt inklusive merverdiavgift. I handlevognen vises totalprisen inklusive alle avgifter, moms, frakt og eventuelle betalingsgebyr.

Betaling
Du kan betale med Visa, Mastercard eller Vipps. Du kan også betale med faktura eller dele opp betalingen med Klarna. Vi sender ordrebekreftelse til deg på e-post. 

Frakt og levering
Vi tilbyr levering med Bring eller hent i butikk.

Hent i butikk (gratis).
Det er gratis å hente i butikk. Du vil bli varslet når bestillingen din er klar for henting. Når du henter i butikk må du vise frem bestillingsbekreftelse og legitimasjon. Hvis bestillingen ikke er hentet innen 2 uker, vil den bli kansellert.

Pakke til hentested med sporing (75).
Når du handler hos oss får du tilsendt bestillingen din for fast frakt på 75 kr. Bestillingen din blir sendt til nærmeste utleveringssted. Med denne forsendelsen kan du spore bestillingen din underveis. Du vil motta sms og/eller mail når bestillingen din er ankommet utleveringsstedet.

Leveringstiden er normalt 1-3 virkedager avhengig av strekning etter mottak av ordrebekreftelse. 

Hvis bestillingen din blir sendt til et utleveringssted må den hentes innen 7 dager, ellers returneres den. Det er mulig å forlenge denne fristen kostnadsfritt til 14 dager i Posten-appen. Du må hente bestillingen din selv om du skal benytte deg av angreretten. 

Pakke levert hjem (139).
Bestillingen din vil bli levert hjem til deg, på dagtid mellom 08-17 eller på kveldstid mellom 17-21 (byer og tettsteder). Du vil få beskjed om forventet utleveringsdag.
Hvis det ikke har vært mulig å levere bestillingen hjem til deg vil den bli sendt videre til nærmeste utleveringssted. 

Leveringstiden er 1-3 dager avhengig av strekning etter mottak av ordrebekreftelse.

Gaveinnpakning
Vi tilbyr gratis gaveinnpakning av alle gaver. Huk av for «ønsker gratis gaveinnpakning» når du kommer til handlekurven. Hvis du ønsker at vi pakker inn flere enn én må du legge til det antallet gaveinnpakninger som du ønsker. 

Vi tilbyr kun levering i Norge.

Retur og bytte
Du har 14 dagers angrerett fra du har mottatt varen. Du kan levere returen direkte i butikken vår, eller du kan sende den per post. Hvis du ønsker å sende returen til oss kan du booke returslipp her. Følg linken og fyll ut nødvendig informasjon. Du betaler selv returomkostninger når du sender den per post og vi trekker kun 99,- i portokostnad når vi refunderer bestillingen din.

Hvis du skal returnere en reklamasjon eller du skal bytte størrelse vil du ikke bli belastet for porto, såfremt vi har størrelsen på lager.

Lever returen til nærmeste Posten/Bring utleveringssted.

Ved bruk av angreretten må varen være i samme stand som da du mottok den, det betyr at den må være ubrukt, og merkelapper må ikke være fjernet. Angreretten gjelder ikke varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt slik som øredobber, strømpebukser, undertøy og lignende. 

Refusjon
Refusjon skjer med samme betalingsmåte som ble benyttet da kjøpet ble gjennomført. 

Reklamasjon
Reklamasjon gis ved feil eller mangler på varen. Dersom du ønsker å reklamere på en vare, trenger vi ordrebekreftelse eller kvittering på kjøpet. Du kan levere reklamasjonen i vår butikk, eller sende oss en e-post med bilde av varen, slik at vi kan avgjøre om vi trenger å få varen tilsendt. Vi dekker kostnader ved retur av reklamasjoner. 

Reklamasjonsfristen er innen rimelig tid, og en absolutt frist på 2-5 år. Denne fristen for å reklamere kan aldri være kortere enn to måneder fra det tidspunkt da du oppdaget mangelen. Reklamasjonen må senest skje to år etter du overtok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig mye lengre, er fristen for å reklamere fem år. Dersom du ønsker å melde inn en reklamasjon eller har spørsmål knyttet til reklamasjoner kan du kontakte oss på e-post kundeservice@mostue-lillestrom.no.  

Vi tar følgende forbehold
Varen kan være utsolgt selv om den står som tilgjengelig
Skrivefeil
Tekniske feil
Avvik kan forekomme, da lageret vårt reguleres elektronisk og vi deler lager med butikk

Kommunikasjon
Ved å godta våre kjøps-og leveringsvilkår vil du også tillate oss å kommunisere med deg i etterkant. Vi kan kontakte deg via e-post eller telefon angående din ordre.